Entrevista a la Júlia Felip, jugadora del Club des del moment en que es va formar el primer equip femení, l’any 2014.


La secció femenina del Club ha crescut de manera espectacular durant els darrers anys. Ens agradaria fer un petit homenatge a totes les persones que han treballat molt per a que això sigui així. En primer lloc al Jose Granados, primer impulsor del projecte i en segon lloc al Víctor Rodríguez, coordinador de femení durant una llarga etapa.
Darrerament, la nostra família de femenins s’ha ampliat amb la secció de futbol sala, magníficament conduïda pel Pau Olivares i l’Eduard Calderó.
Representant el creixement del Club, que aquesta temporada compta amb 8 equips femenins de futbol base i futbol sala, avui entrevistem a la Júlia Felip, jugadora icona del Club.


  • Hola Júlia, gràcies per acceptar l’entrevista del Club Esportiu Pla d’Urgell. Ens pots explicar una mica qui ets, d’on ets, i què estudies?
R: Hola, gràcies al club per fer-me aquesta entrevista. Jo actualment tinc 15 anys i visc a Mollerussa, en aquests moments estic estudiant 4rt d'ESO.

  • Quants anys fa que ets jugadora del Club? Havies jugat a futbol abans?
R: Fa 6 anys que jugo en aquest club, des de l'any en el que es va crear el femení. Abans de començar en aquest club no havia jugat mai a futbol, només havia jugat a futbol al pati de l'escola.


  • Com ha canviat el CE Pla d’Urgell des de la 1a temporada en la que tu en vas formar part?
R: Vam començar amb un sol equip format per nenes de diferents edats i que mai havíem jugat a futbol. I amb el temps s'ha pogut aconseguir formar equips en diferents categories podent arribar a competir a un gran nivell.

  • Quin és el teu millor record com a jugadora del CE Pla d’Urgell?
R: Un bon record que tinc és el cop que vam guanyar la 2a Copa CEPU Femenina, ja que vam jugar contra equips molt difícils, i finalment als últims 5 minuts vam marcar un gol el qual ens va assignar com a guanyadores del torneig. Un altre bon record que tinc és de quan vam anar l'any 2016 a la Costa Daurada Cup ja que encara que no vam guanyar ens ho vam passar molt bé.

  • I el pitjor?
R: No tinc cap mal record, sempre he gaudit d'aquest esport. 
 
  • De tots els entrenadors i entrenadores que has tingut, quin és el que t’ha marcat més?
R: No en puc triar cap, amb cadascun he aprés coses noves. El Jose va ser el que em va ensenyar els conceptes bàsics d'aquest esport. El Víctor i el Pibe són els que més temps m'han entrenat i amb els que més coses he aprés i viscut. I el Xavi és l'entrenador actual que ens està ensenyant a adaptar-nos al futbol 11.

  • Quines creus que són les teves virtuts com a jugadora?
R: Crec la meva millor virtut és la velocitat que tinc a l'hora d'entrar per la banda i posar pilotes a l'àrea per a que rematin les meves companyes.


  • I en quins aspectes del joc has de millorar?
R: Penso que encara tinc molt a millorar, tant en el control de pilota com en la definició cara a porteria.

  • Com veus el futur del Club Esportiu Pla d’Urgell femení? Quins reptes creus que ha d’assolir el Club?
R: Crec que el principal repte que té el club és mirar de mantenir un equip femení complert per cada categoria i arribar a fer un equip de futbol amateur per evitar que les jugadores que acabin la seva etapa en el cadet i vulguin seguir gaudint d'aquest esport no hagin de marxar a altres clubs i puguin continuar jugant al CEPU.

  • I per acabar, t’agradaria entrenar algun dia al Club Esportiu Pla d’Urgell?
R: De moment no m'ho he plantejat però si tingués la oportunitat no la descartaria.


Podeu seguir la Júlia a través del seu Instagram: @juliafelip_
Moltes gràcies Júlia, ha estat un plaer!
Equip de Coordinació, CE Pla d’Urgell

Comentaris